Äntligen Fredag

Ja nu är det äntligen helg! Jag är så himla slut i både huvudet och kroppen efter den här jobb veckan. Det här jobbet får mig att sakna skolan med läxor och uppsatser, så jobbigt är det. Kan säga att jag aldrig vill jobba med någon sorts städjobb någonsin igen! 
 
Jag och Julia sket i att ens gå ner till frukosten idag och tog sovmorgon istället. Vi hade ställt klockan på tio men jag vaknade nån gång innan nio så jag låg och drog mig tills Julia vakna. Istället för stranden idag så gick vi och shoppade. Jag köpte ett par sjukt snygga jeans från Zara och mjukisbyxor + strumpor från H&M. Jag köpte nya rena vita strumpor istället för att tvätta haha.
 
Nu väntar vi på maten och jag bara hoppas på att vi får efterrätt idag igen som förra fredagen för det är vi värda!! Efter det ska vi dra ner till Billa och köpa lite mer iste, vatten och kanske något gott.
 
I morgon så ska vi dra till Venedig Det tar antingen två timmar eller tre att åka tåg till Venedig från Triste, det beror på vilket man tar. Vi får verkligen hoppas att det är bra väder i morgon, prognosen visar just nu att det ska bli moln och åska, hoppas ej!!
 
 
Allt jag har shoppat kommer att visas i en framtida Haul video ;)
 

Kommentera här: