Damn 😍

PÄ förmiddagen gick jag och Julia ner pÄ stan efter skön sovmorgon. Vi hade stÀllt klockan pÄ tio jag vaknade halv nio pga jag somnade klockan nio pÄ kvÀllen. PÄ OVS shoppade jag iaf det sista jag skulle ha med hem det var tvÄ BB Creams frÄn Rimmel Londono olika fÀrger sÄ jag kan blanda dom och en svart vÀska med guldiga nitar. Efter det sÄ sa bÄde jag och Julia nu Àr det slut shoppat för det hÀr resan! Men nej.

Efter jobbet sĂ„ skulle vi ut och springa/gĂ„ för vi sluta tidigare pga inga barn pĂ„ dagiset sĂ„ behövde ej stĂ€da dĂ€r, men vi mötte Amanda och Hanna pĂ„ stan istĂ€llet... Det slutade med att jag kom hem med ett par nya Nike Air Force 1! Alltid velat ha ett par och eftersom jag har 36,5 pĂ„ dom sĂ„ gick jag köpa dom för barnpriset!! Nu Ă€r lönen vi fick Ă€r slut nu i alla fall, men pĂ„ ett bra sett! 

 



1 Elin Bergman:

skriven

NICE!! skönt att kunna fÄ dem billigare :)

Svar: Det kÀnns helt rÀtt att köpa skorna dÄ hahaha
Molly aka Mollou

Kommentera hÀr: