Fredag, Lördag & Söndag

Fredag - Vi var lediga för att det festivo i Italien vilket innebär att det är en röd dag, tror de firade något med jungfru Maria eller nåt sånt. Så efter lunchen tog vi en sista promenad genom Trieste och kollade runt igen. Lika fint som vanligt. Vid åtta frågade Amanda mig och Julia ifall vi ville hänga med ut och äta. Vi hade precis ätit middag men vi följde med ändå för det var vår sista kväll där. Jag år ingen mat för jag var fortfarande mätt men jag hade ändå trevligt pga väldigt trevligt sällskap. Alla var dock jätte trötta haha.
 
 
Lördag - Vi hade ställt våra klockor på kvart i sju men vi båda vaknade halv sju av oss själva så vi satte igång med att packa det sista och göra oss klara. Klockan åtta ungefär var vi nere med väskorna i receptionen och lämnade in nyckeln sen satte vår hämfärd igång. Det var väldigt jobbigt kan jag säga att dra ombord sina två sjukt tunga väskor ombord på två bussar och sen även lasta in den största under flygbussen som skulle ta oss till flygplatsen. Hittills har allt gått bra.
När vi skulle gå ombord vårt första flyg som skulle ta oss till München så var det försenat pga dåligt väder, och alla olika transporter var försenade efter det. Vårt flyg i München var försenat över en timme vilket gjorde att vi fick ta ett senare tåg hem, men pendeln från Arlanda var också sen.. med en minut men ändå haha.
Två timmar försenade så var vi äntligen i Gävle, äntligen hemma.
 
 
Söndag - Vaknade runt nio av att jag frös?? Riktigt kallt här hemma asså. Hittills har jag inte gjort nåt mer än att typ äta frukost och sitta här vid datorn. Ska nog packa upp all min packning snart. Jag ska vara med Amanda, Lisa och Mimmi idag men det är bara jag och Amanda som är vakna tror jag haha. Klockan tre kommer kusinerna och mormor över så vi får se om jag hinner träffa dom.
 
 

Kommentera här: