Fredag..

Tänkte att jag skulle skriva ett långt inlägg osv och slänga in nån bild men nu är det så att jag håller på att tuppar av nästan. Är så himla trött och har så extremt tråkigt. Det var längesen jag var så här trött. Varje dag jag kommer hem från skolan nu så känns det som att den tiden jag spenderade där har drivit all energi ur mig, även fast jag slutar riktigt tidigt om dagarna. Blir helt slut. Ska det hålla på så här hela skolåret?
 
Både längtar och inte längtar till i morgon. Jag längtar för att jag ska till Jossan på kvällen och fira henne, jag längtar inte för att pappa ska ha 50-års fest och jag blir tvingad att fotografera allt och alla + ta hand om disk/sopor. Kul. Trodde att när ens pappa fyller 50 kanske man ska vara med på firandet men nej, då ska man bara vara till nytta.

Kommentera här: