Gårdagen

280 kronor var i dricks, efterrätter i överflöd, kärt återseende, bölande grisar.. Ja det är en kort summeringar va gårdagen, nu ska jag bara gå in lite mer i detalj med vad jag menar med detta.
 
Igår från klockan två hade vi öppet hus här hemma hos mig för att pappa hade 50års fest. Min uppgift på den här festen? Vara fotograf och ta hand om disk osv. Jag vet inte hur bra jag gjorde mitt jobb dock haha för att jag åkte vid 19:58 till Jossan för att fira att hon har fyllt 18 år.
 
På Jossans fest träffade jag några från 9D och det var så himla kul att se dom igen. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, vi hade bara trevligt och roligt. På slut blev det lite dans men sen var jag tvungen att springa till bussen för den går bara en gång i timmen på söndagar. Jag åkte hem med 23:26 bussen för att de andra skulle på korgas och det kände jag nje till.
 
Kommer hem igen och får veta att vi har fått ungefär 280kr var i dricks, och att det finns massor av efterrätter kvar. Jag åt så himla många haha, skäms. Tänker alltid "Nothing tastes as good as fit feels." ... men den är ju sååååå god!!! Mitt dilemma, äta det goda eller inte.
 
Sista jag gjorde på kvällen var att kolla på Tfios för första gången. Jag har läst boken men inte riktigt fått chansen att kolla på filmen. Här kommer jag till de bölande grisarna. Jag visste inte att man kunde ful gråta så som Moa gjorde. Asså så himla sjukt hahaha.
 
Okej allt blev inte så detaljerat för jag orkar inte haha. 
 
Idag har jag bara suttit och ätit mer efterrätt, men jag tänker att jag ska ut och springa senare, testa ifall jag orkar med 5km. Sen så har jag även bokat klipp+färg tid på fredag, längtar!!
 
Min senaste video som las upp idag
 

Kommentera här: