Ge mig helg!

Ja precis som titeln, GE MIG HELG! Det är nu mitten av veckan och jag är så otroligt trött redan på att jobba. Jag behöver mer ledig tid och längre helger. Jag förstår inte hur vuxna kan vakna varje morgon och åka och jobba, det är så mycket jobbigare än skolan. Skolan är i princip en barnlek med att jobba typ för jag blir så otroligt långsam, äcklig, svettig, trött, hungrig och törstig av att jobba. 
 
I morse kom vaknade vi vid nio kanske och kom hem vid tio någonting. Vi hade ju sovit över hos Amanda och Hannah. Det stuga var verkligen jätte söt, önskar jag hade tagit kort speciellt på sängarna för det är verkligen 13 stycken sängar ihop trängda och på varandra. Det är inga riktiga våningssängar utan de har placerat tre stycken sängar på varandra i fyra rader. Väldigt mysigt!!
Jag gjorde egen frukost, har köpt en äppelskivare så jag skivade mina äpplen och hade på jordnötssmör, love it!
(Tyvärr finns det bara Skippy jordnötssmör men gott ändå!)
 
Vi jobbade på som normalt idag, vi försökte göra allt mycket långsammare men vi blev ändå klar tidigare. Det var pizza till middag med tonfisk på, det var en ny variant. Efter det så gick vi ner till stan och köpte en stor vatten + en stor is te var. Sjukt mycket billigare än att köpa små i automaterna, men när man köper från affären är de tyvärr inte kylda :(
 
Idag fick vi en överraskning, nämligen pengar! Blev så himla glad! Nu kanske man kan få med sig hem ett par nya Asics skor nu när mina snart har hål igenom hälen! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: