Onsdag - glömde blogga

Ja jag glömde blogga igår så får väll göra det nu. 

Vaknade tio över åtta igår och kunde inte somna om så jag satt med mobilen/datorn till halv ett då det var mat. Vi fick lasange! Äntligen, mycket bättre än vattnet med ris och morötter.

Jobb dagen var den kortaste hittills. Var fortfarande inge barn här så tiden går vädligt fort. Vi fick tvätta deras alla blåa dörrar idag som omväxling, kändes väldigt onödigt men bättre än att städa dagiset. Vi slutade typ halv tre, gigkcupp på rummet och väntade tills middagen. Jag tog även en dusch där emellan.

Vi sa att vi skulle kolla på en film på kvällen för att göra något men nej. En gigantisk blixt som dånade över hela världen nästan, skrämde skiten ur oss. Jag slängde mig verkligen ner i sängen och höll för öronen, fick sjukt ont i huvudet av den där smällen. Efter det så satt åskan igång så ingen film men vi kollade på blixtarna som om det vore en tv. De som kom efter den stora lät ingenting men himmelen blinkade som om Zeus hade disco. 




Kommentera här: