Så skönt att vara hemma

Så otroligt skönt att vara hemma i Sverige! Känslan av att vakna i sin egna säng var underbar.
 
Idag har jag packat upp mina väskor och även "ommöblerat" lite på mitt rum. Jag flyttade bara lie på min byrå och ställde dit mina blommor osv. Det blev faktiskt riktigt fancy asså. 
 
Vid tre cyklade jag till stan och mötte först Lisa där. Köpte två nagellack från Essie på kicks, börjar komma in i min nagelhysteri igen tror jag asså. Inte bra men roligt! Sen satt vi oss och fikade på Waynes när vi hade mött upp Amanda och lite senare kom Mimmi. Tyvärr stängde Waynes vid fem(?!) men då gick vi till Mimmi istället och var där ett tag. I morgon kanske vi ska ses på stan igen men tidigare då vi alla är sugna på att shoppa... Asså jag vet att jag har shoppat i Italien men det kliar ändå i fingrarna.
 
Imorse så la jag en beställning på några hårvitaminer som heter Hairburst. Jag hoppas verkligen de kommer funka!
 
 
 

Kommentera här: