Sista dagen på sista sommarlovet...

... och den erbjöd bra sällskap och shopping! 
 
Vaknade runt nio av mig själv, vaknar av att jag fryser för att det är så himla kallt här i Sverige. Gick upp, satte igång en tvätt och bara strosade runt i huset. 
 
Vid klockan 13:38 tog jag bussen till stan och mötte upp Amanda och lite senare joinade även Mimmi. Jag har sagt till mig själv att nu är det slut shoppat men nej. Asså det går verkligen inte, jag kan inte behärska mig. Jag införskaffade en tröja från Lindex, tre par trosor, en blending brush, en tangle teezer, en almanacka, en ögonfransböjare och en deo. Sånna saker som man behöver helt enkelt. Senare kom även Lisa.
 
Vi satte oss sedan på Coffe Lounge och åt focaccia <3 Så himla gott, vattnad typ i munnen när jag tänker på det.
 
I morgon börjar skolan igen och det är mitt sista år i gymnasiet nu.. Jag får verkligen panik över det för att jag vet inte vad jag ska göras sen. Jag har ingen aning om vad jag vill studera vidare med. Jag hoppas att det här sista året får mig att inse vad jag vill bli.
 
 

Kommentera här: