Sista söndagen

Japp idag är det sista söndagen här i Italien för oss och i morgon är det sista måndagen sen sista tisdagen osv. Jag är verkligen redo att åka hem nu. Orkar inte med en till jobbvecka nu då vi inte ens får en helg för att vi åkte hem på lördag. Vill ha svensk mat, iskall mjölk, pool, min säng, mina hundar, min familj nununu. 
 
Idag så tog vi sovmorgon till klockan tio och sket helt i frukosten sen drog vi ner på stan. Vi hade planerat att gå in på OVS men det har tydligen stängt på söndagar, vi borde ha vetat det för jag tror vi var dit ner ty förra söndagen också. Då gick vi inte på Tiger och Coin istället. Jag köpte lite fina pappersblommor faktiskt som jag ska ha på rummet, konstigt köp men jag har tänkt på dom sen jag såg dom första gången, köpte även en liten stående spegel som kommer vara bra till smink videos. Sen på Coin köpte jag två stycken Essie nagellack och ett Yankee candle <3
 
Innan maten så drog vi ut och sprang i parken vi har här nära oss. Eller sprang och sprang, mer som intervaller, i alla fall på vägen upp. Vägen ner gick snabbt och enkelt.
 
I morgon är det dags för en ny jobbvecka och jag vill bara spy för det, får så ont i ryggen och blir otroligt trött. Blä.
 
 

Kommentera här: