Små saker som gör veckan bättre

Det är små saker den här veckan som kommer göra att jag har energin att keep going (inte för att jag bara skulle sluta gå till skolan och bara ligga i sängen ändå, men saker som gör vardagen lite mer nice). 
 
Den första hände idag då jag kunde hämta ut mitt paket från Hairburst. Jag har beställt 3 månaders supply med hårvitaminer som jag verkligen har längtat efter. Jag har sett så otroligt mycket positiva bilder och kommentarer så jag känner att det är värt ett försök. Jag har försökt spara ut mitt hår länge men stoppas alltid av att det blir för slitet som måste klippa det kort igen. Hoppas verkligen det kommer fungera!!
 
Sen väntar jag även på ett till paket från Skopunkten. Har beställt nya höst/vinter kängor, har tröttnat på mina jag har haft sen nian ungefär nu, sen så även ett par träningskor. Skopunkten har ju alltid så att om man beställer mer än ett par så får man ett erbjudande på de billigaste paren så träningskorna kosta bara 124 kronor vilket var väldigt nice. Hoppas de passar och är snygga in person också!
 
På fredag händer de två mest spännande sakerna. Den första är att jag äntligen ska klippa mig men jag ska även färga mitt hår, ska göra ombre igen! Jag har saknat min ombre så himla mycket på senaste tiden. Sen ska jag även klippa till min lugg och göra lite uppklippning även, hoppas det blir bra! Senare på kvällen ska jag till Matilda och fira henne för hon fyller faktiskt år då. Det enda som är kvar nu är att fixa present!
 
 

Kommentera här: